Δηλώσεις μετά τη συζήτηση που είχε σήμερα με τους μαθητές του 4ου Ενιαίου Λυκείου Γαλατσίου.

ΔΕΚ 2, 2009

Οι δεκαεξάρηδες δεν έκαναν απλά ερωτήσεις σήμερα. Οι δεκαεξάρηδες έθεσαν την ατζέντα των αλλαγών στην Παιδεία και αυτό ήταν το πιο σημαντικό. Η ωριμότητα των παιδιών και η αντίληψη της πραγματικότητας είναι εντυπωσιακή. Εγώ βγαίνω πολύ αισιόδοξη από αυτή τη συνάντηση. Δεν ήταν μια συνάντηση ερωταπαντήσεων, ήταν μια συνάντηση κατάθεσης προτάσεων, ψυχής και ωριμότητας για το τι πρέπει να γίνει αύριο. Όλα τα μεγάλα ζητήματα της παιδείας, το θέμα των κοινωνικών ανισοτήτων, η βία, οι σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους, τέθηκαν στο τραπέζι. Θέλω να σας πω, επίσης, ότι το πιο σημαντικό είναι πως μέσα από το διαδίκτυο συμμετείχαν πάνω από 60 σχολεία τα οποία έστειλαν από όλη την Ελλάδα τις δικές τους θέσεις στο σημερινό διάλογο.

Δημοσιογράφος: Τι σας έμεινε περισσότερο από αυτόν τον διάλογο;

Το πόσο σαφής είναι η αντίληψή τους για το θέμα των εκπαιδευτικών, για το πώς πρέπει να είναι ο καθηγητής και το τι περιμένουν από το δάσκαλό τους.

Δημοσιογράφος: Ποια ήταν η ερώτηση που σας προβλημάτισε πιο πολύ ως προς στην απάντησή της;

Ήταν μια από τις τελευταίες ερωτήσεις. Μου είπαν ότι η αστυνομία είναι για να μας προστατεύει και πέρυσι χάσαμε την εμπιστοσύνη μας. Αυτή την εμπιστοσύνη τη χτίζουμε μέρα με τη μέρα. Δεν έχουμε το δικαίωμα αυτά τα παιδιά να βγαίνουν στην κοινωνία χωρίς εμπιστοσύνη στη δημοκρατία και τους θεσμούς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Anna Diamantopoulou y José Fernández-Albertos analizan las políticas públicas efectivas para blindar la cohesión social y la reducción de la desigualdad

ΝΟΕ 25, 2024

Μια χώρα δεν μπορεί να είναι εταιρία

ΑΥΓ 31, 2012

Ομιλία στο Οικονομικό Συμπόσιο «Alpbach» στη Βιέννη

ΑΥΓ 30, 2012