Δηλώσεις σχετικά με την πρόσθετη διδακτική στήριξη, την αδειοδότηση των κολέγιων και τα θέματα της ΓΓΕΤ

ΟΚΤ 12, 2009

Δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου μετά την επίσκεψή της στην Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), σχετικά με την πρόσθετη διδακτική στήριξη, την αδειοδότηση των κολέγιων και τα θέματα της ΓΓΕΤ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κυρία Υπουργέ τι γίνεται με την πρόσθετη διδακτική στήριξη, διότι έχει αναστατωθεί πάρα πολύ και ο εκπαιδευτικός κόσμος εξαιτίας της απόφασής σας να την αναστείλετε. Την έχετε αναστείλει; Πότε θα ξεκινήσει;ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η πρόσθετη διδακτική στήριξη είναι μία εξαιρετικά σημαντική προτεραιότητα, γι’ αυτό και δεν θα επιτρέψουμε να λειτουργήσει ως ένας ρουσφετολογικός μηχανισμός.Τη βδομάδα αυτή θα πάει εγκύκλιος για την έναρξη των διαδικασιών, για την έναρξη των προσλήψεων που θα γίνουν με συγκεκριμένα κριτήρια, ώστε να υπάρχει αξιοκρατία και διαφάνεια στο εκπαιδευτικό σύστημα, στο κέντρο του οποίου είναι η ποιότητα εκπαίδευσης και ο μαθητής. Δεσμευόμαστε ότι θα γίνει με όσο το δυνατό καλύτερους όρους. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτοί οι οποίοι έχουν προσληφθεί με τον τρόπο που έχουν προσληφθεί, τι θα γίνουν;ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν έχω πληροφορίες για προσλήψεις μέχρι στιγμής. Είπα να μη γίνουν προσλήψεις χωρίς κριτήρια και με βάση τα ρουσφετολογικές δεσμεύσεις κατά τόπους. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ούτως ή άλλως η πρόσθετη διδακτική στήριξη άρχιζε περίπου το Νοέμβριο. Υπολογίζετε ότι κάπου τότε θα πρέπει να ξαναρχίσει;ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όσο γίνεται πιο γρήγορα, γι’ αυτό και επαναλαμβάνω ότι η εγκύκλιος θα φύγει αυτή τη βδομάδα. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ένα άλλο θέμα που απασχολεί την κοινή γνώμη, γονείς και μαθητές, είναι το θέμα των κολεγίων που αποφασίσατε να παγώσετε τις διαδικασίες. Αυτό σημαίνει ανάκληση των αδειών λειτουργίας;ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Οι άδειες λειτουργίας στα λεγόμενα κολέγια, δόθηκαν τρεις μέρες πριν τις εκλογές χωρίς κανένα έλεγχο των φακέλων. Ως εκ τούτου προχωράμε αμέσως σε επανεξέταση όλων των φακέλων και των αδειών λειτουργίας και σε κάθε περίπτωση επισημαίνω την προτεραιότητά μας για μία συνολική πολιτική που αφορά και στην Ευρώπη, αλλά και σε εθνικό επίπεδο, για κριτήρια, για διαδικασίες ελέγχου και πιστοποίησης στο σύνολο της μεταλυκειακής ιδιωτικής εκπαίδευσης, στην οποία ανήκουν τα κολέγια. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Άρα περιμένουμε εξ υπ’ αρχής το θέμα να εξεταστεί. ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όλοι οι φάκελοι απ’ την αρχή. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μας πείτε και για εδώ πέρα δυο λόγια σήμερα;ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ο Πρωθυπουργός εδώ και χρόνια και με πολύ μεγάλη σαφήνεια στην προγραμματική δέσμευση, έχει κάνει σαφές ότι η Πράσινη Ανάπτυξη και η τεχνολογία είναι ο στόχος για το νέο μοντέλο ανάπτυξης. Ως εκ τούτου, η Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας αρμοδιότητας πλέον του Υπουργείου Παιδείας, δίνει ένα σαφές μήνυμα ότι η κεντρική ιδέα του νέου αναπτυξιακού μοντέλου και της επένδυσης στους πολίτες στη χώρα μας, είναι η παιδεία για όλους, η γνώση παντού, η έρευνα και η τεχνολογία παντού. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πριν είχαν γίνει κάποιες συγχωνεύσεις σε κάποια Ερευνητικά Κέντρα. Αυτές θα ανασταλούν; ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είχαν γίνει. Να πω με μεγάλη σαφήνεια ότι η προσπάθεια που έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση, με τον τρόπο που έγινε, για το θέμα της συγχώνευσης, δε θα συνεχίσει σε αυτή την κατεύθυνση. Σταμάτησαν όλες αυτές οι διαδικασίες. Είχαμε διαδηλώσει την απόλυτη αντίρρησή μας ως αντιπολίτευση, γι’ αυτό ξεκινούμε απ’ την αρχή με βάση τις δικές μας δεσμεύσεις και το πρόγραμμά μας, το οποίο έχουμε καταθέσει και είναι σαφές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Anna Diamantopoulou y José Fernández-Albertos analizan las políticas públicas efectivas para blindar la cohesión social y la reducción de la desigualdad

ΝΟΕ 25, 2024

Μια χώρα δεν μπορεί να είναι εταιρία

ΑΥΓ 31, 2012

Ομιλία στο Οικονομικό Συμπόσιο «Alpbach» στη Βιέννη

ΑΥΓ 30, 2012